Välkommen på årsmöte den 28 mars på Vallens Säteri i Våxtorp! Alla medlemmar och samarbetspartner liksom andra intresserade hälsas välkomna. Vi inleder med eftermiddagsfika och mingel från kl 14:00. Därefter övergår vi till årsstämma ca kl 14:30.   Handlingar laddas upp nedan senast 2 veckor innan mötet.

Efter årsstämman är ni alla välkomna att delta på Landsbyggaredagen 2019 där vi tillsammans ska hylla dem som bygger vår landsbygd i Halland! Läs mer om eventet här!     Buss från Laholms station För er som åker kollektivt och kommer med tåget till Laholms station kl 13:22 har vi bokat en buss (Åkturen) som kör er till Vallens Säteri. Bussen går tillbaka till Laholms station kl 21:10.   Anmäl ditt deltagande till årsmötet genom att skicka ett mejl till: maria.wangsell@dev.lluh.se, senast den 20/3-2019. Skriv även med i anmälan om ni önskar en plats på bussen till och från Vallens Säteri. Anmäl er till Landsbyggaredagen här!   Varmt välkomna!